واردات انواع نژاد سگ

ساخت وبلاگ

امروز با مقاله جذابی درباره ماجراهای واقعی سگ های وفادار برگشتیم.

با ایران چاوچاو همراه باشید.

وفاداری سگ ها سبب شده که توجه انسان را جلب کنند و در دنیای امروزی که شاهد بی وفایی انسان ها به یکدیگر هستیم گروهی برای جبران این خلأ عاطفی به این حیوانات ابراز علاقه کنند.

سگ ها به عنوان بهترین دوست انسان شناخته می شوند.

برخی افراد گربه ها را ترجیح می دهند، اما اگر به دنبال حیوان خانگی باشید که محبتش را به شما نشان دهد و به زنده و مرده شما اهمیت دهد، سگ بهترین حیوان خانگی می تواند باشد.

وفاداری سگ ها آنقدر زیاد است که حتی بعد از مرگ هم شما را فراموش نمی کنند.

در اینجا ماجرا های زیبا و غم انگیزی از وفاداری سگ ها را می خوانید که دلتان می خواهد آن ها را محکم تر در آغوش بگیرید.

 

عجیب ترین و غمگین ترین ماجراهای واقعی سگ های وفادار

شپ یکی از عجیب ترین سگ های وفادار

در سال ۱۹۳۶ چوپانی در مونتانا بیمار شد و باید هرچه زودتر به بیمارستان برده می شد. سگش، شپ، او را تنها نگذاشت و دنبال مرد به بیمارستان رفت. در حالی که شپ پشت در های بیمارستان منتظر او بود، یک راهبه محلی به او غذا داد. متاسفانه چوپان مرد.

وقتی جسد او به ایستگاه قطار محلی بردند تا به خانه اش انتقال دهند شپ دنبال قطار رفت. کارکنان ایستگاه سگی را به یاد می آورند که ناله کنان به دنبال قطاری که تابوت را حمل می کرد می دوید، ولی قطار با سرعت از این سگ وفادار دور می شد.

شپ پنج سال در همان ایستگاه ماند. هر قطاری که می رسید (حدود چهار قطار در روز) به دقت همه کسانی که پیاده می شدند را بررسی می کرد تا صاحبش را پیدا کند. شپ به خاطر شب زنده داری طولانی خود مشهور شد و کارکنان ایستگاه به او غذا می دادند. وقتی پیر شد، شنوایی خود را از دست داد و نمی توانست صدای نزدیک شدن قطار را بشنود. به همین دلیل زیر قطار ماند و کشته شد. اکنون مجسمه برنزی شپ در فورت بنتون نصب شده تا یادآور انتظار و وفاداری او برای کسی باشد که هرگز بازنگشت.

ماجراهای واقعی سگ های وفادار – کاپیتان

وقتی مانوئل گازمن در سال ۲۰۰۶ درگذشت، سگ محبوب او، کاپیتان از خانه ناپدید شد. تا یک هفته هیچکس نمی دانست سگ کجاست تا اینکه او را کنار قبر صاحبش پیدا کردند. خانواده مانوئل هرگز کاپیتان را به آنجا نبرده بودند و معلوم نیست که او چطور قبر مانوئل را پیدا کرده است. آن ها چند بار سعی کردند کاپیتان را به خانه ببرند، اما او فرار کرد و دوباره پیش قبر صاحبش برگشت. گاهی کاپیتان قبر را ترک می کند و به خانه آن ها می رود، اما همیشه شب ها برمی گردد و کنار قبر مانوئل می خوابد. تا به امروز مانوئل هرروز تا غروب اطراف قبر پرسه می زند، ولی از ساعت ۶ کنار قبر می خوابد.

گلرت

در قرن سیزدهم، شاهزاده لیولین سگ وفاداری به نام گلرت داشت. یک روز وقتی شاهزاده شیپور شکار خود را به صدا درآورد، همه سگ ها به جز گلرت آمدند و شاهزاده با آن ها به شکار رفت. به محض بازگشت شاهزاده، گلرت با خوشحالی به سمت او دوید، اما پوشیده از خون بود.

لیولین فورا یاد پسر کوچکش افتاد که او را در خانه تنها گذاشته بود. کاخ به هم ریخته بود. گهواره کودک شکسته بود و خون همه جای اتاق پاشیده بود. شاهزاده بی معطلی شمشیر خود را درآورد و گلرت را کشت. بعد از آن بود که صدای گریه پسرش را شنید. او زیر گهواره بود و پشت او یک گرگ مرده افتاده بود. در واقع گلرت جان کودک را نجات داده بود و گرگ خطرناکی که به او حمله کرده بود را کشته بود. شاهزاده به سگ قهرمانش افتخار کرد و مراسم خاکسپاری عمومی برایش برگزار کرد. داستان مشابهی هم در فرانسه وجود دارد. در این داستان، سگ جان کودک را از مار نجات داده بود.

ماجراهای واقعی سگ های وفادار – واقیا

در قرن هفدهم در هند، «چاتراپاتی شیواجی» جنگجوی شجاعی بود که جنگید و پادشاه امپراتوری مراتا شد. گرچه از شیواجی با عنوان قهرمان ملی گرایی هندی یاد می شود، اما افسانه هایی وجود دارد که او همه کارهایش را به تنهایی انجام نداده است. سگ او، واقیا سال ها در کنارش بوده است.

بعد از درگذشت شیواجی، مراسم سنتی برای سوزاندن جسد او برگذار شد. وقتی هیزم ها را روشن کردند، سگ طاقت نیاورد و داخل شعله ها پرید و مرد. وقتی یادبودی برای شیواجی ساخته شد، یک یادبود هم برای سگ وفادارش برپا شد. یادبود واقیا تا سال ۲۰۱۲ برای بیشتر مردم محلی بسیار محبوب بود. اما برخی افراد اعتراض کردند. آن ها معتقد بودند این مجسمه توهین به شیواجی است. آن ها جمع شدند و مجسمه واقیا را پایین کشیدند و در دره انداختند. هفتاد و سه نفر دستگیر شدند ولی یادبود واقیا دیگر هرگز بازسازی نشد.

فیدو

فیدو به معنای «وفاداری» نام یک سگ ایتالیایی و یکی از معدود سگ هایی است که در طول حیاتش شناخته شد و یک مجسمه برنزی هم به افتخارش برپا شد. فیدو زندگی خود را به عنوان یک سگ ولگرد در خیابان ها آغاز کرد تا اینکه کارلو سوریانی در سال ۱۹۴۱ سرپرستی او را به عهده گرفت.

نام فیدو به درستی برای او انتخاب شده بود. او همه جای همراه سوریانی بود. هر روز فیدو تا ایستگاه اتوبوس همراه سوریانی می رفت و سپس منتظر می ماند تا از سرکار بازگردد. همه چیز تا دسامبر ۱۹۴۳ خوب بود تا اینکه حمله بمب گذاری سوریانی را در کارخانه کشت. فیدو منتظر اتوبوس عصر بود، اما صاحبش هرگز برنگشت و فیدو به خانه رفت. اما تا ۱۴ سال هر شب همان ساعت به ایستگاه اتوبوس می رفت و منتظر بازگشت سوریانی می ماند. به افتخار وفاداری این سگ، شهر به او مدال طلا داد، یک مجسمه برایش ساخت و از پرداخت مالیات معاف کرد.

سگ دست آموز ماری، ملکه اسکاتلند

ماری، ملکه اسکاتلند، زندگی آشفته ای داشت. ۶ روزه بود که پدرش درگذشت و ۹ ماه پس از آن تاج گذاری کرد. سپس به فرانسه رفت و وقتی به اسکاتلند بازگشت تاج و تختش را از دست داد. او در فرار به انگلستان، توسط ملکه الیزابت اول دستگیر شد، چون کاتولیک بودن ماری برای الیزابت تهدید به شمار می رفت.

یکی از چیز های ثابت در زندگی ماری مجموعه ای از سگ های کوچک دست آموز بود که در فرانسه به دست آورده بود. در سال های طولانی اسارتش، با سگ هایش صحبت می کرد تا از تنهایی درآید. در نهایت، ملکه الیزابت حکم مرگ ماری را امضا کرد، زیرا توطنه هایی بود که ماری را به جای الیزابت بر تخت سلطنت بنشانند.

وقتی او را برای اعدام بردند، هیچکس متوجه نشد که ماری تنها نیست. یکی از سگ هایش زیر دامن او پنهان شده بود. وقتی سر ماری را قطع کردند، دامنش حرکت کرد و سگ کوچکی از آن بیرون آمد. سگ کوچک که خون آلود شده بود بین سر قطع شده و بدن ماری رفت و به سختی توانستند او را جدا کردند و در نهایت آنقدر گرسنگی کشید تا مرد.

راسوارپ

وقتی گراهام ناتال از پیاده روی در کوه های ولز بازنگشت، دوستانش اعلان خطر کردند. ژانویه ۱۹۹۰ و هوا به شدت بد بود. گروه های جستجو یک هفته مشغول جستجو بودند، اما نتوانستند هیچ نشانی از ناتال یا سگش راسوارپ پیدا کنند. در نهایت جستجو به پایان رسید. یازده هفته بعد یک نفر جسد ناتال را کنار یک جویبار پیدا کرد. راسوارپ ضعیف و گرسنه در کنار او بود. یازده هفته در برف و باران در کنار صاحبش مانده بود و آنقدر ضعیف شده بود که باید تا پایین کوه حملش می کردند. او آنقدر زنده ماند که در مراسم خاکسپاری ناتال شرکت کند، اما کمی بعد مرد. در سال ۲۰۰۹ یک مجسمه برنزی از راسوارپ رونمایی شد.

کستیا

در شهر روسی تولیاتی، سگی دیده شد که یک روز کامل کنار یک جاده شلوغ منتظر بود. علیرغم تلاش مردم محلی برای پیدا کردن یک خانه جدید برای سگ، او همیشه به همان نقطه کنار جاده بازمی گشت. بعد از بررسی متوجه شدند که سگ گذشته غم انگیزی داشته است.

او در محل یک تصادف منتظر بوده است. یک دختربچه در این تصادف کشته شده و پدرش هم از شدت جراحات وارده در بیمارستان مرده است و این سگ تنها بازمانده آن تصادف وحشتناک است. به افتخار وفاداری سگ به صاحبش، مردم او را کستیا نامیدند که به معنای وفادار است. کستیا هفت سال همان جا منتظر بازگشت خانواده اش ماند. تا اینکه او را در مراتع کنار جاده مرده پیدا کردند. مردم برای او سوگواری کردند و یک مجسمه یادبود برایش ساخته شد. امروزه عروس و داماد های جوان بینی مجسمه را می مالند به امید اینکه همسرشان به اندازه کستیا به خانواده وفادار باشد.

ماجراهای واقعی سگ های وفادار – هاچیکو

هیدسابورو پروفسور ژاپنی بود که یک سگ آکیتای کمیاب می خواست و در نهایت یکی پیدا کرد و نام او را هاچیکو گذاشت. آن ها خیلی زود تبدیل به دوستان جدایی ناپذیری شدند. هر روز هاچیکو با پروفسور به ایستگاه قطار می رفت سپس عصر بازمی گشت و منتظر صاحبش می ماند. یک سال بعد پروفسور ناگهان هنگام سخنرانی مرد. هاچیکو در ایستگاه منتظر صاحبش بود. خیلی زود مردم متوجه این سگ وفادار شدند و برایش غذا می آوردند. داستان هاچیکو پخش شده و وفاداریش در ژاپن تحسین شد. مجسمه او در سال ۱۹۳۴ رونمایی شد.

خدمات ایران چاوچاو:

فروش سگ پامرانین

فروش سگ چاوچاو

 

 

منبع : ماجراهای واقعی سگ های وفادار

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 30 دی 1398 ساعت: 11:52

امروز درباره قلاده مناسب برای سگ چاو چاو صحبت می کنیم.

یکی از مهم ترین لوازم برای چاو چاوی شما، قلاده است.

قلاده ها مدل ها و کاربردهای متنوعی دارند.

جنس قلاده ها به نوع نژاد سگ و سلیقه شخصی صاحبان پت بستگی دارد.

قلاده ها از جنس چرم، پارچه ای، لاتکس، حصیری و زنجیری می باشد.

نکته بسیار مهم این است که سگ نحوه راه رفتن با قلاده خود را بیاموزد.

بنابراین قلاده ای را خریداری کنید که چاو چاو در آن احساس راحتی کند.

قلاده ها در سه مدل کمری، کتفی و گردنی وجود دارد.

بند قلاده ها اصولا یک متر است. ولی بند قلاده های متری از ۲ الی ۵ متر متفاوت است.

 

انواع قلاده:

۱_گردنی ۲_کمری ۳_متری

قلاده گردنی بیشتر برای سگ‌‌های بزرگ از جمله نژاد چاو چاو مناسب است.

زیرا گردن سگ‌‌های کوچک نازک است و اذیت میشوند.

قدم زدن با سگ با این قلاده راحت تر است و با این قلاده راحت تر می‌توانید چاو چاو را کنترل کنید.

داشتن قلاده گردنی به همراه تگی که اسم حیوان و شمارهٔ صاحب حیوان روی آن نوشته شده باشد، ضروری است.

قلاده کمری بهترین قلاده برای سگ‌ است و اذیت نمی‌شود.

قلاده متری بهترین نوع قلاده برای پیاده روی است.

 

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر فروش سگ چاو چاو، گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند.
لطفا قبل از اقدام به خرید سگ و‌ تصمیم گیری با مشاورین مجموعه ایران چاو چاو در ارتباط باشید.

برای سگ های کوچک قلاده های کتفی که زیر سینه سگ را می گیرد، مناسب است.

قلاده هایی که دارای جی پی اس هستند، در دسته قلاده های هوشمند قرار دارند.

به صورتی که به تلفن همراه یا کامپیوتر متصل می شود و مکان دقیق سگ گمشده را نشان می دهند.

این نوع قلاده برای چاو چاو و احتمال دزدیده شدن او مناسب است.

قلاده های آموزشی و قلاده های گردنی برای سگ های بزرگ مانند ژرمن و پیت بول و چاو چاو و… مناسب است.

پیشنهاد می‌کنیم تگ یا پلاک شناسایی را که شامل اسم سگ و همین طور شماره تلفن صاحبش باشد، به قلاده وصل کنید.

انواع زیادی از قلاده برای سگهای بزرگ وجود دارد که هر یک کارکردی خاص دارد.

این که صاحب سگ باید از کدام نوع قلاده استفاده کند، به انتظاری که صاحب از سگش دارد بر می گردد.

قلاده مناسب برای سگ چاو چاو

در این مطلب جهت آشنایی بیشتر شما، انواع قلاده مناسب برای سگهای بزرگ از جمله چاو چاو معرفی می شود.

 

Flat Collars

قلاده های فلت از رایج ترین انواع قلاده ها هستند و هر صاحبی حداقل یک عدد از این قلاده ها را باید داشته باشد.

همچنین این قلاده ها به عنوان قلاده روزانه سگ نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

آنها باید به دور گردن سگ چاو چاو بسته شوند که با توجه به عرض گردن سگ و سگک های قلاده، میتوان انها را متناسب با گردن بست.

جنس انها نیز بسیار متنوع است میتواند چرم، پلاستیکی، پارچه ای و… باشد .

شما میتوانید چاو چاوی خود را با این قلاده ها به گردش ببرید.

اما در صورتی که سگ کاملا تربیت شده و تحت فرمان باشد. در غیر این صورت هم شما و هم سگ اذیت خواهید شد.

Slip Collars

از نام های دیگر این قلاده، قلاده شوکر یا تنگ‌شونده است و فقط برای تمرین سگهای بزرگ از جمله چاو چاوی بالغ استفاده می شود.

همچنین قلاده بازدارنده نیز هستند اما استفاده از آنها برای افراد ناشی و تازه کار توصیه نمیشود.

زیرا این افراد براحتی میتوانند سگشان را خفه کنند.

هنگامی که قلاده را میکشند، قلاده به نای سگ فشار آورده و در نهایت موجب خفگی حیوان میشود.

 

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر انواع نژاد سگ، گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند.
لطفا قبل از اقدام به خرید سگ و‌ تصمیم گیری با مشاورین مجموعه ایران چاو چاو در ارتباط باشید.

 

Martingale Collars

نام دیگر این قلاده، قلاده شوکر نرم است ( soft slip collars) و مناسب سگهای بزرگی است که قطر گردنشان از سرشان تنگ تر است.

بنبراین گزینه مناسبی برای چاو چاو، البته چاو چاوی بالغ است.

این قلاده های Slip نرم تر و ملایم تر هستند.

ممکن است آنها برای همیشه مناسب اموزش نباشند، اما قلاده ای مناسب برای مهار کردن هستند.

زمانی که سگ در حالت معمولی باشد، این قلاده شل و بزرگ میشود و زمانی که سگ فشار میاورد قلاده به دور گردنش تنگ میشود.

قلاده مناسب برای سگ چاو چاو

Haesses

این قلاده ها گزینه مناسبی برای مهار کردن سگ های بزرگ هستند.

چراکه هم کنترل برای شما با تقسیم فشار آسان تر میشود و هم این که برای سگ خطرناک و آزار دهنده نیست.

البته این قلاده ها مناسب هر سگی نیست.

Rolled Collars

این قلاده ها تقریبا همان قلاده های فلت هستند.

اما فرق آنها این است که این قلاده ها از چرم ساخته شده اند و حالت پیچشی دارند.

برای همین ویژگی، این قلاده کاملا مناسب سگهایی با موهای بلند یا سگهایی که پوشش حساسی دارند.

این قلاده ها ساخته شده اند تا آسیبی به سگهایی با پوشش بلند نرسد و باز و بسته کردن قلاده بسیار آسان شود.

Prong Collars

عملکرد قلاده های چنگکی نیز مانند قلاده های شوکر است.

برای سگ های بزرگ مثل چاو چاو مناسب هستند.

اما اگر صحیح استفاده نشوند به سگ آسیب میزنند.

بنابراین اگر برای اولین بار میخواهید با آنها کار کنید، باید از دامپزشک یا فردی حرفه ای کمک بگیرید.

قلاده چنگکی نیز به مانند قلاده های شوکر باید در قسمت ابتدای گردن و نزدیک غضروف گوش ها و یا زیر گوش‎ها بسته شود.

در این صورت به نای فشار نمی آاورد. از این قلاده هرگز برای توله ها استفاده نکنید.

اگر چاو چاوی شما بالغ است از این قلاده استفاده کنید.

 

قلاده مناسب برای سگ چاوچاو

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 178 تاريخ : يکشنبه 29 دی 1398 ساعت: 12:50

لیرغم باور عمومی مهمترین ویژگی سگ آپارتمانی و خانگی اندازه آن نیست.

رفتار و خلق و خو، میزان پارس کردن و سازگاری با آپارتمان یا محیط های کوچک از ویژگی هایی سگ اپارتمانی است.

البته که سایز و اندازه سگ مهم است، اما به تنهایی نمی‌تواند ملاک انتخاب باشد.

نر یا ماده بودن سگ بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.

آموزش سگ اپارتمانی باید از تولگی تولد صورت بگیرد تا بتواند در محیط خانه در آرامش زندگی کنند.

با توجه به خصوصیات سگ مناسب آپارتمان می توانید نژاد محبوب خود را انتخاب کنید.

پامرانین سگ آپارتمانی

هنگام انتخاب فضای مناسب برای آپارتمان، باید سطح انرژی، صدا و حتی روابط دوستانه سگ را نیز در نظر بگیرید.

 

ویژگی های سگ آپارتمانی:

به‌طور کلی، سگ‌ آپارتمانی باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد

_ اندازۀ کوچک تا متوسط داشته باشد.

_آرام باشد.

_انرژی کم تا متوسط داشته باشد.

سگ آپارتمانی، سگی سازگار با محیط کوچک است.

با محیط های کوچک و پر رفت و آمد بیشترین سازگاری را دارد.

 

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر انواع نژاد سگ، از جمله فروش سگ پامرانین و فروش سگ چاو چاو گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند.

لطفا قبل از اقدام به خرید سگ و‌ تصمیم گیری با مشاورین مجموعه ایران چاو چاو در ارتباط باشید.

 

پارس کردن سگ آپارتمانی

یک مسئله بسیار مهم درباره سگهای اپارتمانی ، پارس کردن آنهاست.

همه نژادهای سگ به محض احساس خطر، برای محافظت خود و صاحبشان، پارس می‌کنند.

این یک ویژگی ذاتی سگ پامرانین است و نمیتوان سگ را برای اینکار سرزنش کرد.

با آموزش صحیح و مداوم میتوان تا حدی این موضوع را کاهش داد.

اما تضمینی نیست که سگ شما همیشه ساکت و آرام باشد.

با شنیدن کوچکترین صدایی گوشهایش تیز می‌شود.

اگر احساس خطر کند اولین کاری که می‌کند پارس کردن است.

بعد از مدتی که با اخلاقیات سگتان آشنا شدید، میتوانید حدس بزنید چه مواقعی پارس میکند.

مثلا وقتی همسایه‌ای از پله‌های جلوی در اپارتمان شما عبور میکند.

یا وقتی واحد روبه رویی از آپارتمانش خارج می‌شود.

صداها سگ شما را حساس میکند.

تازه این درباره صداهایی است که شما هم می‌شنوید و ممکن است با دادن تشویقی او را از پارس کردن منع کنید.

اما گوشها و شامه سگ بسیار قویتر از انسانهاست.

او متوجه چیزهایی میشود که ما و شما نمی شویم.

در این طور مواقع صدای پارس او حتی شما را هم که صاحب سگ هستید از جا می‌پراند.

چه برسد به همسایه‌ای که علاقه خاصی به سگ شما ندارد و چه بسا از سگها متنفر هم باشد.

همسایه های شما، به هر دلیلی، ممکن است میانه خوبی با سگها نداشته باشند.

یا خاطره بدی از برخورد با سگها دارند، یا متاسفانه طبق باورهای غلط سگ را نجس می دانند.

یا از همزیستی با سگ احساس بدی به آنها دست می دهد.

و یا ممکن است حتی سگها را دوست داشته باشند.

اما صدای پارس سگ آزارشان بدهد. در هر صورت حق با همسایه هاست.

از آنجا که در کشور ما حقوقی برای حیوانات خانگی در نظر گرفته نشده، شما باید فکری برای خودتان و سگتان بکنید.

کسانی بوده اند که به خاطر علاقه شدید به سگشان، مجبور شده اند در طول یک سال بارها محل زندگی خود را عوض کنند.

 

 

یک مسئله مهم:

مسئله مهمی که ذکر آن لازم است، این است که سگ نباید احساس برتری نسبت به شما داشته باشد.

از ویژگی های ذاتی سگ این است که یا رئیس و رهبر و به اصطلاح آلفاست است و یا شما رئیس او هستید.

آلفا مسئول حفاظت از اعضای گله خودش است و وقتی سگ شما احساس آلفا بودن بکند، خودش را در برابر شما مسئول می‌داند.

در مقابل خطر کاری غیر از پارس کردن از دستش برنمی آید.

این موضوع او را آزار می دهد و باعث استرس او می شود.

از آنجایی که نمی تواند صحبت کند شما از وجود چنین مشکلی باخبر نمی شوید.

تا وقتی که نمودش را در بیماری هایی که برایش پیش می آید ببینید.

این استرس زمینه بروز بیماری هایی در سگ می شود که هم برای شما و هم برای او آزار دهنده است.

پس بهتر است قبل از هر چیز به او نشان بدهید اینجا چه کسی رئیس است.

در این صورت می توانید رفتارهای ناخواسته او، از جمله پارس کردنش را کنترل کنید و یک سگ اپارتمانی خوب داشته باشید.

پامرانین سگ آپارتمانی

چرا پامرانین گزینه مناسبی به عنوان سگ آپارتمانی است؟

با گردشی در گوگل با نژادهایی که برای زندگی در آپارتمان مناسب هستند، آشنا می‌شوید.

یکی از این نژادها پامرانین است. پامرانین جثه کوچکی دارد و مخصوصا برای نگهداری در خانه های کوچک و آپارتمانی پرورش داده می شود.

پامرانین تنبل نیست و انرژی زیادی دارد، ولی زیاد به صاحبش وابسته نیست.

او می‌تواند در طول روز خودش را سرگرم کند و برای شاغلانی که مجبورند سگ را در منزل تنها بگذارند، مناسب است.

پامرانین با محیط کوچک و بسته آپارتمان سازگار است و در صورتی که او را برای بازی و پیاده روی ببرید، مشکلی نخواهد داشت.

ریزش موی سگ پامرانین شما را در آپارتمان زیاد اذیت نخواهد کرد.

با شانه زدن و برس کشیدن تا حد زیادی می توانید این موضوع را کنترل کنید.

با آموزش این سگ آپارتمانی برای سازگار شدن با صدای رفت و آمد می توانید از حساسیتش کم کنید.

با دادن جایزه و تشویقی، با استفاده از کلماتی مانند “دوست” می توانید این موضوع را کاهش دهید.

پامرانین سگ آپارتمانی

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : فروش سگ چاوچاو , فروش سگ پامرانین , واردات سگ , فروش سگ, نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت: 20:03

در این مطلب درباره زبان آبی چاو چاو ، یعنی منحصربه فردترین ویژگی او صحبت می کنیم.

شکی نیست که چاو چاو یکی از منحصر به فردترین زبان ها را در میان سگ ها دارد.

زبان سگ چاو چاو همیشه از بحث‌برانگیزترین چالش‌های دنیای سگ‌ها بوده است.

اکثر افراد چاو چاو را با یال شیرمانندش به خاطر می‌آورند.

همچنین پاهای عقبی صاف که راه رفتنش را به خرامیدن شبیه میکند.

اما زبان چاو چاو ویژگی‌ خاص اوست.

 

اگر قسمتی از زبان یک سگ آبی باشد، چه معنایی دارد؟

ممکن است فکر کنید اگر قسمتی از زبان یک سگ آبی است یعنی میکس چاوچاو است.

هیچ کس نمی‌تواند با مشاهده لکه‌های آبی-مشکی روی زبان یک سگ به طور قطعی بگوید که نژادی از چاو چاو است.

سگ‌های دیگری مثل لابرادور رتریور و نیوفاند لند نیز ممکن است لکه‌های آبی-مشکی روی زبانشان داشته باشند.

تفاوت رنگ زبان سگ‌های چاو چاو و این نژادها در این است که این ویژگی ظاهری یک مشخصه اصلی برای شناسایی سگ چاو چاو است.

در سگهای دیگر فقط به دلیل وجود تعدادی رنگ دانه روی زبان می‌باشد.

زبان چاو چاو چگونه آبی شد؟

بعضی از افسانه‌های چینی می‌گویند در زمان خلقت، خدا آسمان را آبی رنگ می‌کرد.

ناگهان قطره‌ای از رنگ آسمان پایین چکید و چاوچاو آن را لیسید و به همین دلیل زبانش آبی است.

در سال ۱۸۲۰ چاو چاوها در باغ وحش چین به عنوان سگ‌های وحشی چینی نگهداری می شدند.

حتی از آن زمان زبان سگ‌های چاو چاو به همین رنگ بوده و ملاکی برای خالص بودن نژادشان محسوب می‌شد است.

زبان، دهان و لب‌ها و لثه‌های سیاه نشانی از یک سگ چاو چاو اصیل می‌باشد

 

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر انواع نژاد سگ، گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند.
لطفا قبل از اقدام به خرید سگ و‌ تصمیم گیری با مشاورین مجموعه ایران چاو چاو در ارتباط باشید.

زبان آبی سگ چاو چاو

رنگ زبان توله های چاو چاو

زبان توله سگ‌های چاو چاو وقتی به دنیا می‌آیند، صورتی است.

یعنی آنها از لحظه تولد زبان آبی رنگ ندارند و زمانی که چشم‌هایشان باز می شود، کم کم رنگ زبان از صورتی به آبی-مشکی تغییر می‌کند.

گاهی اوقات این تبدیل رنگ کمی دیرتر اتفاق می‌افتد.

اما در نهایت زبان سگ‌های چاو چاو باید تا پایان ۶ ماهگی به رنگ آبی-مشکی درآمده باشد.

اگر تا ۶ ماهگی رنگ زبانشان آبی-مشکی نشده باشد، نژادشان چاوچاوی خالص نیست.

 

مشکل رنگ زبان در چاو چاو

این رنگ زبان در تعیین سلامتی این حیوانات (سگ‌های با زبان آبی) برای دامپزشکان مشکل ایجاد می کند.

در سگ هایی که زبانشان در حالت طبیعی صورتی است، آبی شدن زبان نشانه عدم جذب مناسب اکسیژن است.

در بعضی از موارد زبان آبی می تواند نشانه ای باشد از مشکلات ریه، مشکلات تنفسی و یا در موارد نادر بیماری های هموگولوبین.

 

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر فروش سگ چاو چاو ، گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند.
لطفا قبل از اقدام به خرید سگ و‌ تصمیم گیری با مشاورین مجموعه ایران چاو چاو در ارتباط باشید.

زبان کدام نژاد سگ‌ها آبی است؟

به جز زبان سگ چاو چاو، زبان و دهان سگ شارپی چینی هم آبی است.

نژاد چاو چاو و شارپیس هر دو زبان آبی یا تیره دارند و هیچ کس به درستی نمی داند چرا.

تنها فصل مشترک این دو سگ با یکدیگر این است که هر دو از نژاد چینی هستند و شباهت‌های ژنتیکی به یکدیگر دارند.

جالب است بدانید تعداد بسیار کمی از حیوانات زبان آبی رنگ دارند.

این حیوانات عبارتند از:

زرافه،خرس قطبی و برخی از نژادهای گاو.

 

زبان آبی سگ چاو چاو؟!

 

 

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 11:57

در این مطلب درباره عقیم سازی سگ پامرانین می خوانیم.

پامرانین ها (نر و ماده) در سن ۶ تا ۱۲ ماهگی بالغ می شوند.

بلوغ در سگ ها کاملاً به نژاد و شرایط جسمی و زندگی بستگی دارد.

با رسیدن به بلوغ توانایی تولید مثل پیدا می‌کنند و می‌توانند دو تا سه بار در سال بچه دار شوند.

روش‌های مختلفی برای جلوگیری از حاملگی سگ‎ها وجود دارد که هر یک از این روش‌ها مزایا و معایبی دارد.

عقیم کردن یکی از روش های رایج در بسیاری از کشورها می باشد.

عقیم سازی سگ پامرانین

عقیم سازی سگ پامرانین

یکی از بهترین کارهایی که می‌توان انجام داد، عقیم سازی سگ پامرانین است.

این عمل را هم در سگ‌های نر و هم در سگ‌ها ماده می‌توان پیاده سازی کرد.

با این کار احتمال ابتلا به سرطان در پامرانین به صفر می رسد.

در جنس نر بیضه‌ها برداشته می‌شود و در جنس ماده نیز رحم مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد.

 

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر انواع نژاد سگ، از جمله فروش سگ پامرانین و فروش سگ چاو چاو گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند.

لطفا قبل از اقدام به خرید سگ و‌ تصمیم گیری با مشاورین مجموعه ایران چاو چاو در ارتباط باشید.

 

دلایل مهم عقیم سازی سگ‌ پامرانین:

− کاهش پرسه زدن و ولگردی پامرانین

− کاهش و یا جلوگیری از سرطان‌های دستگاه تناسلی

− قطع دوره های تناسلی و خونریزی در سگ های ماده و از بین رفتن عوارض آن

− کاهش سلطه جویی و رفتارهای پرشی

− افزایش طول عمر

− از بین رفتن گرفتاری‌های ناشی از حاملگی ناخواسته در حیوان مانند توله های اضافی

− جلوگیری از بیماری فتق

− جلوگیری بروز تومور پروستات

− کاهش سرطان تخمدان

− کاهش عفونت رحم

− افزایش طول عمر پامرانین

− کاهش رفتار جنسی

− کاهش خشونت و زوزه کشیدن های بی موقع و پریدن به سگ های دیگر

− عدم خونریزی در هنگام فحل سگ ماده

− عدم رشد بی رویه جثه حیوان

− عدم نیاز به نشانه گذاری و ادرار در محل های ممنوعه

درمان هر یک از بیماری های بالا بسیار پر هزینه و کشنده است. پیشگیری از ابتلا به این بیماری ها از فواید عقیم کردن پامرانین‌ است.

 

عمل عقیم‎سازی برای هر یک از دو جنس نر و ماده پامرانین فواید مختلفی دارد:

عقیم کردن سگ ماده:

عقیم سازی سگ ماده روش های مختلفی دارد:

۱. برداشتن تخمدان‌ها

۲. برداشتن رحم

۳. برداشتن کامل رحم و تخمدان‌ها

۴. بستن لوله های رحمی

 

عقیم سازی سگ ماده:

عمل عقیم سازی سگ ماده بیشتر از سگ نر لازم است.

چون پامرانین ماده بیشتر از نر در معرض ابتلا به بیماری‌های رحم و تخمدان و انواع سرطان‌ها می‌باشد.

لازم به ذکر است که عمل عقیم سازی سگ ماده بسیار سخت‌تر و پیچیده تر از سگ نر است.

 

مزایای عقیم سازی پامرانین ماده:

جلوگیری از وقوع دوره فحلی:

عقیم سازی سگ پامرانین ماده باعث جلوگیری از وقوع دوره فحلی و مشکلات همراه با آن می‌شود.

 

پیش گیری از عفونت و بیماری رحم:

تقریباً ۱ سگ از هر ۴ سگ ماده دچار عفونت رحم یا پیومتر (Pyometra) می‌شود.

این بیماری باعث تورم رحم و پر شدن آن از چرک های سمی می شود.

تنها راه درمان آن هم عقیم کردن سریع و بلافاصله سگ می باشد.

 

جلوگیری از به وجود آمدن سرطان پستان:

اگر پامرانین قبل از رسیدن به ۲.۵ سالگی عقیم شده باشد، احتمال ابتلا به سرطان در او کمتر می شود.

هر چه تعداد دوره های فحلی که یک سگ تجربه می کند کمتر باشد، خطر ابتلا به تومورهای غدد پستانی در او کمتر می‌شود.

پس عقیم سازی سگ پامرانین پس از فحل اول، بسیار ایمن تر و بی خطرتر از گذراندن چند دوره فحل است.

 

پیش گیری از سرطان رحم و تخمدان:

اگر چه این سرطان ها در پامرانین ها چندان شایع نیست.

ولی به هر حال آن را می توان از مزایای دیگر عقیم کردن آنها به شمار آورد.

عقیم سازی سگ پامرانین

مزایای عقیم سازی سگ پامرانین نر:

تنها تغییراتی که در اثر عقیم کردن سگ پامرانین نر بوجود می آیند، تغییراتی است که وابسته به هورمون های آندروژنیک یا هورمون های جنس نر می باشد.

به این ترتیب رفتارهایی نظیر بازیگوشی و ارتباطات اجتماعی سگ به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

تغییرات رفتاری سگ پامرانین نر عقیم شده:

− کاهش پرسه زدن‌ها و زوزه کشیدن های بی دلیل به میزان ۹۰%

− کاهش رفتارهای خشونت آمیز با سایر سگ‌های نر به میزان ۶۰%

− کاهش علامت گذاری و ادرار کردن در محل های مختلف به میزان ۵۰%

− کاهش انجام حرکات جفت گیری و سوار شدن بر اشیا به میزان ۷۰%

− پیشگیری از انواع فتق ها و تومورهایی است که اطراف بیضه ها و زیر مقعد بوجود می آیند.

− سگ های نری که قبل از بلوغ عقیم می‌شوند جثه کوچک‌تری نسبت به سگ های دیگر دارند.

 

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر انواع نژاد سگ، از جمله فروش سگ پامرانین و فروش سگ چاو چاو گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند.

لطفا قبل از اقدام به خرید سگ و‌ تصمیم گیری با مشاورین مجموعه ایران چاو چاو در ارتباط باشید.

 

از فواید عقیم سازی پامرانین نر گفتیم. بهتر است به معایب آن هم اشاره کنیم.

باید یادآوری کنیم که این مشکلات در تعداد معدودی از سگها دیده شده و نمی توان آین معایب را به عنوان یک اصل کلی پذیرفت.

 

مضرات عقیم سازی سگ پامرانین:

باید یاداوری کنیم که این مشکلات برای هر سگی متفاوت است و ثابت نشده که همه سگهای عقیم شده این مشکلات را داشته باشند.

− امکان اضافه وزن در پامرانین ها:

برای اینکه چنین مشکلی پیش نیاید می توانید، به برنامه غذایی و میزان فعالیت روزانه سگ خود توجه و آنها را کنترل کنید.

− مشکل کنترل ادرار در پامرانین های ماده ای که قبل از اولین پریود عقیم شوند

− تغییرات در نظم خواب و بیداری

− امکان ایجاد مشکلات جسمی و روحی، اگر پامرانین زیر نظر پزشک ماهر عقیم نشود.

− خطر ابتلا به سرطان همانژیوسارکوم

− دیسپلازی مفصل لگن و آلوپسی

 

بهترین زمان برای عمل جراحی عقیم‎ سازی پامرانین چه سنی است؟

از توله دو ماهه به بعد در هر سنی می توان پامرانین را جراحی کرد.

از حدود سن دو ماهگی بیضه ها از محوطه شکمی به درون اسکروتوم مهاجرت کرده و امکان جراحی را فراهم می کنند.

سگ‌هایی که در سنین قبل از شش ماهگی عقیم می شوند، از سگهایی که بعد از بلوغ عقیم می شوند کوچکتر می مانند.

به این دلیل که هورمون تستوسترون در روند رشد استخوان ها نقش مهمی دارد.

با حذف تستوسترون در حین بلوغ، رشد استخوان ها زود تر متوقف می شود.

زمان طبیعی و مناسب برای جراحی سن شش ماهگی است.

بهتر است این عمل جراحی در پامرانین های ماده حداقل ۲ هفته بعد از اتمام سیکل پریود انجام شود.

عقیم سازی سگ پامرانین

 

 

مشاهده مطلب در وب سایت: عقیم سازی سگ پامرانین_ معایب و مزایا

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 23 دی 1398 ساعت: 11:58

عقیم سازی سگ چاو چاو به منظور حفاظت از بیماری های رایج در این نژاد صورت می گیرد.

چاو چاوها (نر و ماده) در سن ۶ تا ۱۲ ماهگی بالغ می شوند.

بلوغ در سگ ها کاملاً به نژاد و شرایط جسمی و زندگی بستگی دارد.

با رسیدن به بلوغ توانایی تولید مثل پیدا می‌کنند و می‌توانند دو تا سه بار در سال بچه دار شوند.

روش‌های مختلفی برای جلوگیری از حاملگی سگ‎ها وجود دارد که هر یک از این روش‌ها مزایا و معایبی دارد.

عقیم کردن یکی از روش های رایج در بسیاری از کشورها می باشد.

 

دلایل عقیم سازی سگ‌:

− کاهش پرسه زدن و ولگردی چاو چاو

− کاهش و یا جلوگیری از سرطان‌های دستگاه تناسلی

− قطع دوره های تناسلی و خونریزی در سگ های ماده و از بین رفتن عوارض آن

− کاهش سلطه جویی و رفتارهای پرشی

− افزایش طول عمر

− از بین رفتن گرفتاری‌های ناشی از حاملگی ناخواسته در حیوان مانند توله های اضافی

− جلوگیری از بیماری فتق

− جلوگیری بروز تومور پروستات

− کاهش سرطان تخمدان

− کاهش عفونت رحم

− افزایش طول عمر چاو چاو

− کاهش رفتار جنسی

− کاهش خشونت و زوزه کشیدن های بی موقع و پریدن به سگ های دیگر

− عدم خونریزی در هنگام فحل سگ ماده

− عدم رشد بی رویه جثه حیوان

− عدم نیاز به نشانه گذاری و ادرار در محل های ممنوعه

درمان هر یک از بیماری های بالا بسیار پر هزینه و کشنده است.

پیشگیری از ابتلا به این بیماری ها از فواید عقیم کردن چاو چاو‌ است.

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر انواع نژاد سگ، گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند.
لطفا قبل از اقدام به خرید سگ و‌ تصمیم گیری با مشاورین مجموعه ایران چاو چاو در ارتباط باشید.

عقیم سازی سگ چاو چاو

مزایای عقیم سازی چاو چاوی ماده:

 

 جلوگیری از وقوع دوره فحلی:

عقیم کردن سگ های ماده باعث جلوگیری از وقوع دوره فحلی و مشکلات همراه با آن می‌شود.

 

پیش گیری از عفونت و بیماری رحم:

تقریباً ۱ سگ از هر ۴ سگ ماده دچار عفونت رحم یا پیومتر (Pyometra) می‌شود.

این بیماری باعث تورم رحم و پر شدن آن از چرک های سمی می شود.

تنها راه درمان آن هم عقیم کردن سریع و بلافاصله سگ می باشد.

حتی اگر سگ شما از قبل مریض شده باشد باز هم راه درمان این بیماری کشنده عقیم کردن است.

بسیاری از افراد بر این عقیده اند که عقیم کردن سگ های ماده می تواند سلامت او را در بزرگسالی تضمین کند.

 

جلوگیری از به وجود آمدن سرطان پستان:

اگر چاو چاو قبل از رسیدن به ۲.۵ سالگی عقیم شده باشد، احتمال ابتلا به سرطان در او کمتر می شود.

به علاوه آن که هر چه تعداد دوره های فحلی که یک سگ تجربه می کند کمتر باشد، خطر ابتلا به تومورهای غدد پستانی هم در او کمتر می‌شود.

پس عقیم کردن پس از فحل اول، بسیار ایمن تر و بی خطرتر از گذراندن چند دوره فحل است.

 

پیش گیری از سرطان رحم و تخمدان:

اگر چه این سرطان ها در چاو چاو چندان شایع نیست، ولی به هر حال آن را می توان از مزایای دیگر عقیم کردن آنها به شمار آورد.

 

عقیم کردن سگ ماده:

عقیم سازی سگ ماده روش های مختلفی دارد:

۱. برداشتن تخمدان‌ها

۲. برداشتن رحم

۳. برداشتن کامل رحم و تخمدان‌ها

۴. بستن لوله های رحمی

عمل عقیم سازی سگ ماده بیشتر از سگ نر لازم است.

چون چاو چاوی ماده بیشتر از نر در معرض ابتلا به بیماری‌های رحم و تخمدان و انواع سرطان‌ها می‌باشد.

لازم به ذکر است که عمل عقیم سازی سگ ماده بسیار سخت‌تر و پیچیده تر از سگ نر است.

 

مزایای عقیم کردن سگ نر:

تنها تغییراتی که در اثر عقیم کردن بوجود می آیند، تغییراتی است که وابسته به هورمون های جنس نر می باشد.

رفتارهایی نظیر بازیگوشی و ارتباطات اجتماعی سگ به هیچ وجه با عقیم سازی تغییر نخواهد کرد.

تغییرات رفتاری چاو چاوهای عقیم شده شامل موارد زیر خواهد بود:

− کاهش پرسه زدن‌ها و زوزه کشیدن های بی دلیل به میزان ۹۰%

− کاهش رفتارهای خشونت آمیز با سایر سگ‌های نر به میزان ۶۰%

− کاهش علامت گذاری و ادرار کردن در محل های مختلف به میزان ۵۰%

− کاهش انجام حرکات جفت گیری و سوار شدن بر اشیا به میزان ۷۰%

− یکی دیگر از مزایای عقیم سازی پیشگیری از انواع فتق ها و تومورهایی است که اطراف بیضه ها و زیر مقعد بوجود می آیند.

− سگ های نری که قبل از بلوغ عقیم می‌شوند جثه کوچک‌تری نسبت به سگ های دیگر دارند.

 

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر انواع نژاد سگ، گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند.
لطفا قبل از اقدام به خرید سگ و‌ تصمیم گیری با مشاورین مجموعه ایران چاو چاو در ارتباط باشید.

عقیم سازی سگ چاو چاو

مضرات عقیم کردن سگ چاو چاو:

− امکان اضافه وزن در چاو چاوها:

برای اینکه چنین مشکلی پیش نیاید می توانید، به برنامه غذایی و میزان فعالیت روزانه سگ خود توجه و آنها را کنترل کنید.

− مشکل کنترل ادرار در چاو چاوهای ماده ای که قبل از اولین پریود عقیم شوند

− تغییرات در نظم خواب و بیداری

− امکان ایجاد مشکلات جسمی و روحی، اگر چاو چاو زیر نظر پزشک ماهر عقیم نشود

− خطر ابتلا به سرطان همانژیوسارکوم

− دیسپلازی مفصل لگن و آلوپسی

 

بهترین زمان برای عمل جراحی عقیم‎سازی چاو چاو:

از توله دو ماهه به بعد در هر سنی می توان چاو چاو را جراحی کرد.

از حدود سن دو ماهگی بیضه ها از محوطه شکمی به درون اسکروتوم مهاجرت کرده و امکان جراحی را فراهم می کنند.

سگ‌هایی که در سنین قبل از شش ماهگی عقیم می شوند، به طرز قابل توجهی از سگهایی که بعد از بلوغ عقیم می شوند کوچکتر می مانند.

به این دلیل که هورمون تستوسترون در روند رشد استخوان ها نقش مهمی را ایفا می کند.

با حذف تستوسترون در حین بلوغ، رشد استخوان ها زود تر متوقف می شود.

زمان طبیعی و مناسب برای جراحی سن شش ماهگی است.

بهتر است این عمل جراحی در چاو چاوهای ماده حداقل ۲ هفته بعد از اتمام سیکل پریود انجام شود.

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 22 دی 1398 ساعت: 20:35

بلوغ در سگ پامرانین نر:

در سگ های نر بر حسب نژاد و با توجه به نوع تغذیه آثار بلوغ از سن حدود ۶ تا ۷ ماهگی آغاز می شود.

در این سن سگهای نر ممکن است رفتارهای جدیدی از خود بروز دهند که تا قبل از آن در آنها وجود نداشته است.

سرکشی، لجبازی و حتی برخی از رفتارهای تهاجمی از جمله این آثار است.

خارج شدن آلت تناسلی از غلاف و لیسیدن آن از دیگر علائم بلوغ در سگهای نر به شمار میرود.

به تدریج و با پیشرفت بلوغ، حیوان هنگام ادرار کردن پای خود را بالا می‎گیرد.

به تدریج شما خارج شدن سگ از حالت تولگی را احساس می کنید.

در این هنگام حتی حیوان رفتار جفتگیری را از خود نشان می دهد.

سگ پامرانین نر سعی میکند با سگ ماده نزدیکی کند، ولی در انجام این عمل ناتوان خواهد بود.

انجام حالت جفتگیری روی عروسک هایی که متعلق به اوست یا حتی روی بالش و پای افراد خانواده حکایت از بلوغ سگ است.

ولی بلوغ جنسی کامل یعنی توانایی بارور ساختن حیوان ماده از حدود ۱۲ تا ۱۵ ماهگی به وجود می آید.

در این سن علامت گذاری حیوان برای تعیین محدوده و جلب سگ های ماده با ادرار کردن به در و دیوار  شدت بیشتری به خود میگیرد.

 

بلوغ در سگ های نژاد بزرگتر

در سگ های نژاد بزرگ تر این کار همچنین با کشیدن پا روی مکانهای جدید نمود پیدا میکند.

آنها با کوچک ترین تحریکی آلت تناسلی خود را خارج میکنند.

به سگ خود اجازه ندهید روی پا یا بدن شما رفتار جفتگیری انجام دهد.

در صورت مشاهده این کار او را به شدت از این کار منع کرده و از خود دور کنید.

برای این منظور میتوانید با اسپری کردن آب سرد به صورت حیوان در حین این عمل او را از انجام این کار باز دارید.

پاشیدن آب به صورت حیوان باعث بروز یک شوک رفتاری در وی شده و خاطره آن در ذهن سگ باقی خواهد ماند.

در صورتی که سگ شما از میل جنسی زیادی برخوردار است و باعث آزار شما میشود، درباره عقیم کردن آن با دامپزشک مشورت کنید.

با جفتگیری کردن حیوان با سگ ماده، میل جنسی او کمتر نشده و تمایل او برای اینکار بیشتر خواهد شد.

با افزایش سن شدت میل جنسی حیوان کاهش یافته و قابل کنترل میباشد.

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر انواع نژاد سگ، از جمله فروش سگ پامرانین و فروش سگ چاو چاو گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند.
لطفا قبل از اقدام به خرید سگ و‌ تصمیم گیری با مشاورین مجموعه ایران چاو چاو در ارتباط باشید.

 

بلوغ در سگ پامرانین ماده

سگهای ماده اولین فعالیت های تناسلی یا به عبارت دیگر اولین فحلی خود را در ۶ الی ۷ ماهگی نشان می دهند.

این زمان می تواند تا ۱۸ ماهگی نیز به تاخیر بیافتد. فواصل دوره های فحلی به طورمتوسط هر ۷ ماه یکبار می باشد.

درخلال دوره فحلی سگ ماده آماده فعالیت های تناسلی است و به سگهای نر اجازه جفتگیری می دهد.

به عبارت دیگر تنها در خلال این مدت محدود است که سگ ماده باروری دارد.

لذا اگر به هیچوجه قصد ندارید که از سگ خود توله بگیرید بهتر است که آن را قبل از بلوغ جنسی عقیم نمائید.

 

بلوغ در سگ پامرانین

 

مراحل فحلی سگ پامرانین ماده:

هر دوره فحلی در سگ پامرانین ماده شامل چهار مرحله به شرح زیر است:

مرحله پرواستروس:

درخلال این مدت سگهای ماده نسبت به سگهای نر تمایل نشان می دهند.

سگ پامرانین ماده در این مرحله دارای یک ترشح خون آلود از دستگاه تناسلی می باشد.

این مدت حدود ۹ روز به طول می انجامد و با این وجود جفتگیری دراین مرحله صورت نمی گیرد.

مرحله استروس( فحلی):

حدود ۹ روز به طول می انجامد و طی آن عمل جفتگیری صورت می پذیرد.

تخمک گذاری معمولا در ۴۸ ساعت اول این دوره رخ می دهد.

ولی این زمان می تواند متغیر باشد. عمل باروری در خلال مرحله فحلی صورت می گیرد.

مرحله دای استروس:

به دنبال فحلی اتفاق می افتد و زمان آن ۶۰ الی ۹۰ روز به طول می انجامد.

طی این مرحله دستگاه تناسلی دام ماده تحت کنترل هورمون پروژسترون می باشد.

مرحله آنوستروس:

مرحله ای است که ۳ الی ۴ ماه به طول می انجامد و در خلال آن هیچ فعالیت جنسی در سگ پامرانین ماده مشاهده نمی گردد.

بلوغ سگ پامرانین

یک سگ ماده کامل به سگی گفته می شود که تخمدانهایش را از بدن خارج نکرده باشند و از لحاظ رشد فیزیکی و سلامت جسمی و جنسی در شرایط ایده آل باشد.

این مهم معمولاً در سن بعد از ۱۸ ماهگی به وقوع می پیوندد.

 

بلوغ در سگ پامرانین

عقیم کردن سگ پامرانین:

عقیم کردن نکات مثبت و منفی خودش را دارد و راه بدون بازگشتی است.

با در نظر گرفتن تمام موارد سگ نر یا ماده خود را عقیم کنید.

ممکن است برای شما سلامتی و طول عمر مفید سگتان در اولویت باشد که در این صورت تصمیم به عقیم کردن او تصمیم درستی است.

ممکن است بخواهید از سگتان توله داشته باشید و یا اجازه بدهید جفتگیری را تجربه کند.

در این صورت باید شرایط را برای جفتگیری او آماده کنید.

هر تصمیمی بگیرید، مهم این است که باید با عواقب تصمیمتان کنار بیایید و سگتان را همانگونه که خودتان خواسته اید پذیرفته و مسئولیت کامل او را قبول کنید.

 

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر انواع نژاد سگ، از جمله فروش سگ پامرانین و فروش سگ چاو چاو گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند.
لطفا قبل از اقدام به خرید سگ و‌ تصمیم گیری با مشاورین مجموعه ایران چاو چاو در ارتباط باشید.

 

 

مشاهده مطلب در وب سایت : بلوغ در سگ پامرانین

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : فروش سگ پامرانین , واردات سگ , فروش سگ, نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 163 تاريخ : شنبه 21 دی 1398 ساعت: 12:13

ایا از رابطه میان میوه ها و سگ ها خبر دارید؟

ایران چاوچاو یک مقاله جداب در این زمینه تهیه کرده است که می تواند به شما کمک کند.

انسان ها به میوه علاقه دارند و ما میدانیم که موز و توت فرنگی برای ما مناسب هستند.

اما آیا شما میدانید که آن ها برای سگ هایتان نیز مناسب هستند؟ نه فقط سگ شما از سهیم شدن و خوردن غذاها و میوه های انسانها لذت خواهند برد.

بلکه شما از این که میوه ها میتوانند بسیاری از نیازهای سگ شما را فراهم کنند راضی خواهید بود.

همان طور که میوه ها برای سلامت پوست، مو، بینایی، فراهم کردن آنتی اکسیدانها و ویتامین های مورد نیاز بدن ما مفید هستند برای سگ شما نیز بسیار مفید خواهند بود.

نکات مهم برای تغذیه کردن سگ با میوه

همیشه در رابطه با انواع میوه هایی که میخواهید به سگتان دهید با دکتر دامپزشک مشورت کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که مقدار کمی میوه به سگتان دهید.

به خصوص اگر برای اولین بار است که میخواهید از آن میوه به سگتان دهید هر چند که میوه بسیار مفید و عاری از کالری است.

زیرا شما از آلرژیهای احتمالی سگتان نسبت به آن میوه و دیگر مشکلاتی که ممکن است برای او ایجاد شود ، مانند تولید گاز و نفخ معده آگاهی ندارید.

میوه ها را قبل از استفاده خوب بشویید

سعی کنید میوه ها را در سنین کم سگ به او معرفی کنید تا به خوردن میوه عادت کند.

در غیر این صورت به خوردن آن خیلی میل و رغبتی نشان نخواهد داد.
بعضی از سگها به میوه ی خام علاقه ای ندارند.

شما میتوانید آنها را به قطعات بسیار کوچکی تقسیم کنید و آنها را با غذایی که خودتان تهیه میکنید به سگتان بدهید.

شما همچنین میتوانید از آب میوه برای سگها استفاده کنید.

فقط باید به یاد داشته باشید که آب میوه صد در صد طبیعی است و هیچ گونه مواد افزودنی به خصوص شکر نداشته باشد.

 

هرگز دانه ها و هسته های میوه را به سگتان ندهید.

شاید بعضی دانه ها برای سگها مشکلی ایجاد نکنند.

اما در مجموع بهتر است از دادن آن ها خودداری کنید تا خطری سلامت سگ شما را تهدید نکند.

از جمله دانه هایی که برای سگها مشکل زا میباشد، دانه های سیب ، هسته ی هلو، گیلاس و آلو میباشد.

سیب برای سگ

می توانید روزانه چند تکه سیب به سگ خود بدهید تا رژیم غذایی سالمی داشته باشد.

هرگز دانه سیب را به سگ ندهید زیرا حاوی مقادیر ناچیز سیانید است و میتوانید احتمال خفگی را ایجاد کند.

  • خدمات ما:

فروش سگ پامرانین
فروش سگ چاوچاو

هندوانه برای سگ

این میوه شــیرین آبدار، انتخاب بســیار خوبی برای سگ تان است.

چرا که در عین اینکه غنی از ویتامین آ و ث است، کالری کمی داشته و میتواند در درمان دهیدراتاسیون ( کم آبی ) موثر باشد.

این یک کار دو سر برد است.

فقط مراقب باشید دانه یا پوست هندوانه را نخورد.

آووکادو برای سگ

این میوه باعث ناراحتی گوارشی ( مثلا اسهال و استفراغ ) در سگ تان میشود.

دلیل آن، وجود ماده ای بنام پرســین اســت.

این ماده که در میوه، دانه، برگ و پوست آن یافت میشود، برای سگ نوعی عامل مسمومیت زا به شمار میرود که این میوه را برای سگها غیر قابل مصرف کرده است.

بلوبری برای سگ

این میوه ی غنی از آنتی اکسیدان، مورد علاقه بسیاری از سگهاست.

میتوانید مقداری از آن را به شیرینی مخصوص سگ خود اضافه کنید، و یا در وعده هایی از آن به سگ خود بدهید.

انگور برای سگ

مصرف انگورها ( و بدتر از آن، نوع خشک شده آن، کشمش ) برای سگ ممنوع است.

حتی مقدار کمی از آن می تواند سگ شما را به درمانگاه بفرستد.

مصرف مقدار زیاد آن، میتواند باعث مرگ حیوان شود.

پرتقال برای سگ

طعم مرکبات موردعلاقه همه ســگها نیســت اما خوردن پرتقال برای سگها بی خطر است و منبع بسیار خوبی جهت تامین ویتامین ث است.

موز برای سگ

موزهــای غنی از پتاســیم مــورد علاقه بسیاری از سگ ها است.

آن را به دستور پخت بیسکویت او اضافه کنید و یا با آن، شیرینی محبوب او را درست کنید.

تماس با ایران چاوچاو برای خرید سگ های شناسنامه دار و وارداتی 

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : فروش سگ چاوچاو , فروش سگ پامرانین , واردات سگ , فروش سگ, نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 140 تاريخ : پنجشنبه 19 دی 1398 ساعت: 11:51

بهترین دوره برای شروع آموزش سگ‌ پامرانین دوران توله سگی است.

پامرانین ها با این که از رده سگ‌های بسیار کوچک می‌باشند، ولی جنب و جوشی چند برابر سگ‌های دیگر دارند.

حس پرخاشگری پامرها بسیار کم است، ولی در برابر صاحبانشان بسیار حساس و محافظت کننده می‌باشند.

از آن جایی که این سگ‌ها جثه کوچکی دارند بهتر است، تغذیه کم و مفیدی داشته باشند.

مصرف غذای زیاد در آن‌ها سبب افزایش وزن می‌شود و برایشان مشکلات بسیاری در سلامتی ایجاد خواهد کرد.

موهای پامرانین را هر چند وقت یک مرتبه توسط شخصی ماهر اصلاح کنید. رشد موهای آن مخصوصا در ناحیه سر و گردن زیاد است.

گوش‌ها و ناخن‌های پامرانین باید تمیز شوند.

سگ‌ پامرانین نیاز به مراقبت‌های بهداشتی خاص و ویژه‌ای ندارد.

ولی به دلیل مدل موهای این نژاد می‌بایست حداقل هفته‌ای سه مرتبه موها را شانه زد تا ریزش موی سگ نیز کاهش پیدا کند.

استحمام پامرانین به صورت سه هفته یک بار باید انجام شود.

آموزش سگ پامرانین

نژاد پامرانین بسیار با هوش است.

یادگیری در این سگ‌ها بالا است و نسبت به این مسئله نیز بسیار علاقمند است.

برای آموزش آن‌ها نیاز به صبر و حوصله زیاد است.

تمرین کردن با پامرانین کار دشواری نیست ولی نیاز به زمان دارد.

بین تمامی سگ‌ها پشمکی سگ‌های پامرانین از جمله با هوش ترین سگ‌ها به شمار می‌روند.

از آن جایی که بسیار سبک و چابک هستند، آموزش به آن‌ها کار دشواری نخواهد بود.

 

برای آموزش سگ پامرانین محکم و اصولی رفتار کنید

پامرانین ها مشتاق هستند که چیزهای جدید یاد بگیرند.

آنها بسیار مستقل هستند.

در حین این که با آنها ملایم رفتار می‌کنید، باید محکم باشید.

در این صورت، در هنگام انجام دادن کارهای بد، متوجه آن می‌شوند.

•آموزش دادن به سگ‌ پامرانین می‌تواند از بروز سندرم سگ‌های کوپک جلوگیری کند.

در این حالت سگ تصور می‌کند رهبر بقیه سگ‌ها است.

این سندرم می‌تواند منجر به مشکلات جدی رفتاری شود.

 

•بدون آموزش‌های مناسب، سگ کوچک شما خانه را با دویدن به هم می‌ریزد.

آموزش سگ پامرانین

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر انواع نژاد سگ، از جمله فروش سگ پامرانین و فروش سگ چاو چاو گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند.

لطفا قبل از اقدام به خرید سگ و‌ تصمیم گیری با مشاورین مجموعه ایران چاو چاو در ارتباط باشید.

 

 

آموزش سگ پامرانین _ با جعبه به سگ پامرانین خود آموزش دهید

این یک روش عالی برای آموزش توله سگ شما است.

جعبه او را از خطرات بالقوه محافظت می‌کند.

همچنین می‌تواند او را در برابر خطرات ناشی از نبود شما در خانه نیز حفظ کند.

به دلیل سخت بودن آموزش در خانه، آموزش در جعبه یک جاگزین مناسب است.

  • تمرین‌های جعبه‌ای کمی وقت گیر هستند و در بعضی مواقع می‌توانند خسته کننده باشند.

 

  • از فروشگاه‌های پت شاپ محلی خود می‌توانید جعبه مناسب را برای پامرانین خود تهیه کنید.

 

  • به جعبه به عنوان یک مکان ایمن نگاه کنید و هرگز تا زمانی که سگتان در آن جا است، او را مجازات نکنید.

 

  • آموزش‌های داخل جعبه شامل معرفی جعبه به سگ و غذا خوردن سگ در جعبه است.

 

  • برای اینکه سگ با جعبه خو بگیرد و آن را مثبت ببیند، باید با کلام محبت‌آمیز و خوراکی‌های تشویقی به او کمک کنید.

 

آموزش سگ پامرانین _ خوابیدن در شب به سگ پامرانین

 

  • جای راحتی برای خوابیدن پامرانین خود آماده کنید.

این منطقه باید به راحتی در دسترس او باشد تا بتواند هر زمان از روز که خواست، به آنجا برود و استراحت کند.

برای اینکه در طول شب بیدار نماند و احساس ناخوشایندی نداشته باشد، باید چراغ را خاموش کنید.

هنگام خوابیدن در شب همه چراغ‌ها را خاموش کنید و صدای تلویزیون را ببندید.

با این کار پامرانین می‌فهمد که زمان خوابیدن فرا رسیده است.

  • به پامرانین خود فرصت دهید و عجله نکنید.

ممکن است با عجله شما او بخوابد اما بعداً برای جلب توجه شما سر و صدا راه بیاندازد و خواب شما را مختل ‌کند.

پس اجازه دهید به آرامی خودش به خواب برود.

توله سگ پامرانین معمولاً ۱۸ تا ۲۰ ساعت و پامرانین بالغ معمولاً ۱۲ تا ۱۴ ساعت در طول شبانه روز می‌خوابند.

به جز این ساعت‌ها ممکن است در طول روز چند بار چرت هم بزنند.

 

 

بازی‌های مورد علاقه سگ پامرانین

پامرانین سرشار از انرژی است و با بازی‌های نه چندان پیچیده و پیاده روی‌ به خوبی سرگرم می‌شود.

او را در طی روز به یک پیاده روی ببرید و اجازه دهید انرژی اش تخلیه شود.

جنب و جوش یکی از بهترین روشها برای تخلیه انرژی پامرانین است.

بازی کردن را نیز خیلی دوست دارند، اما نباید زمان بازی کردن و پیاده روی آن‌ها یکی باشد.

 

برنامه تفریح روزانه خود را با سگ پامرانین خود تنظیم کنید

پامرانین ها عاشق بازی هستند، بنابراین باید با آن‌ها در بازی هایشان شرکت کنید.

اگر حیاط خلوت با درخت دارید، پامرانین از بازی کردن در حیاط با برگ‌های درختان بسیار لذت خواهد برد.

برای بازی کردن با پامرانین، حتماً نیاز نیست او را بیرون ببرید، می‌توانید در خانه هم با او بازی کنید.

 

برای پامرانین خود اسباب بازی‌های مختلف تهیه کنید.

از آن جایی که پامرانین ها از یک اسباب بازی زود خسته می‌شوند، برایش چندین مدل مختلف را فراهم کنید.

او اسباب بازی‌های فکری را بسیار دوست دارد.

فروش سگ پامرانین

بازی‌های مورد علاقه سگ پامرانین _ آموزش سگ پامرانین

پامرانین سرشار از انرژی است و با بازی‌های نه چندان پیچیده و پیاده روی‌ به خوبی سرگرم می‌شود.

او را در طی روز به یک پیاده روی ببرید و اجازه دهید انرژی اش تخلیه شود.

جنب و جوش یکی از بهترین روشها برای تخلیه انرژی پامرانین است.

بازی کردن را نیز خیلی دوست دارند، اما نباید زمان بازی کردن و پیاده روی آن‌ها یکی باشد.

برنامه تفریح روزانه خود را با سگ پامرانین خود تنظیم کنید.

پامرانین ها عاشق بازی هستند، بنابراین باید با آن‌ها در بازی هایشان شرکت کنید.

اگر حیاط خلوت با درخت دارید، پامرانین از بازی کردن در حیاط با برگ‌های درختان بسیار لذت خواهد برد.

برای بازی کردن با پامرانین، حتماً نیاز نیست او را بیرون ببرید، می‌توانید در خانه هم با او بازی کنید.

برای پامرانین خود اسباب بازی‌های مختلف تهیه کنید.
از آن جایی که پامرانین ها از یک اسباب بازی زود خسته می‌شوند، برایش چندین مدل مختلف را فراهم کنید.

او اسباب بازی‌های فکری را بسیار دوست دارد.

 

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر انواع نژاد سگ، از جمله فروش سگ پامرانین و فروش سگ چاو چاو گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند.
لطفا قبل از اقدام به خرید سگ و‌ تصمیم گیری با مشاورین مجموعه ایران چاو چاو در ارتباط باشید.

 

تهیه اسباب بازی برای سگ پامرانین

بازی با اسباب بازی های مختلف به اموزش سگ پامرانین کمک می کند.

• اسباب بازی‌هایی را انتخاب کنید که دارای چندین رنگ هستند. این رنگ‌ها برای پامرانین جالب اند.

• اسباب بازی محبوب پامرانین، می‌تواند در زمانی که شما منزل نیستید، او را سرگرم کند.

• اگر یک توله پامرانین کوچک دارید، برای جلوگیری از گاز گرفتن مبل‌ها و کفش ها، برایش اسباب بازی دندانی تهیه کنید.

• به جای خرید اسباب بازی‌های جدید، می‌توانید اسباب بازی‌های قبلیش را با ترکیب‌های متفاوت به او بدهید.

 

ترفندهای جدید برای آموزش سگ پامرانین

پامرانین مشتاق یاد گرفتن ترفندهای جدید است و همچنین دوست دارد مرکز توجه باشد.

ترفندهای بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید به پامرانین خود آموزش دهید؛ مانند مرده بازی، دست دادن و رفتن و آوردن اشیاء.

• پامرانین مدت کوتاهی به چیزی توجه می‌کنند. بنابراین جلسات آموزشی خود را کوتاه کنید.

۵ تا ۱۰ دقیقه کافی است.

• خلاقیت زیادی به خرج دهید.

این کار نه تنها پامرانین شما را از نظر جسمی و ذهنی تقویت می‌کند، بلکه رابطه شما را با او نیز محکم تر می‌کند.

 

 

مشاهده مطلب در وب سایت : چگونه به سگ پامرانین آموزش بدهیم؟ - کلیک کنید

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 175 تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت: 12:10

 مراقبت های بهداشتی سگ پامرانین _ مکان خوابیدن پامرانین ها:

پامرانین ها سگ های کوچک و ضعیف و آسیب پذیری هستند.

بهتر است پامرانین را در رختخواب خود نخوابانید.

چون ممکن است با حرکت ناخواسته شما در خواب، آسیب جدی ببیند.

برای او جای خواب نرم و مناسب تهیه کنید و او را برای خوابیدن در آن آموزش دهید.

مراقبتهای بهداشتی سگ نژاد پامرانین

تغذیه سگ پامرانین

بهترین غذا برای این سگ ها غذاهای خشک مخصوص است.

زیرا دندان و لثه های سگ را سالم نگه می دارد و تمامی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز حیوان را دارد.

با توجه به اینکه حساسیت غذایی در پامرانین ها نسبتا شایع است، باید غذاهای مختلف با طعم های متفاوت برای او تهیه کنید.

اگر نشانه هایی از حساسیت غذایی در سگ خود مشاهده کردید با دامپزشک تماس بگیرید و غذای حیوان را عوض کنید.

 

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر انواع نژاد سگ، از جمله فروش سگ پامرانین و فروش سگ چاو چاو گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند.
لطفا قبل از اقدام به خرید سگ و‌ تصمیم گیری با مشاورین مجموعه ایران چاو چاو در ارتباط باشید.

 

 مراقبت های بهداشتی سگ پامرانین _ مراقبت های پزشکی:

پامرانین ها نیاز به مراقبت های پزشکی خاصی دارند.

برای اینکه از سلامت سگ خود مطمئن شوید، لازم است هر چند وقت یک بار برای انجام آزمایشات و معاینه دقیق، حیوان را به کلینیک دامپزشکی ببرید.

به یاد داشته باشید دامپزشک سگ شما باید به طور کامل با نژاد پامرانین آشنایی داشته باشد.

آلرژی شایع:

برخی از پامرانین ها به برخی آلرژن ها و مواد غذایی آلرژی دارند.

اگر سگ شما پنجه‌های خود را لیس می‌زند و صورت خود را می‌خاراند؛ احتمال دارد که به چیزی آلرژی داشته باشد.

بهتر است او را برای بررسی آلرژی نزد دامپزشک ببرید.

نیازهای بهداشتی در سگ نژاد پامرانین:

پامرانین ها از نظر نیاز به مراقبت های بهداشتی متوسط هستند.

موهای سگ پامرانین:

شانه کردن موهای سگ یکی از مهم ترین نیاز های مراقبتی و بهداشتی و درمانی در این سگ است.

حداقل هفته ای دو الی سه بار باید موهای سگ را شانه بکشید.

این کار هم به حفظ حالت پف مانند در پوشش خارجی سگ کمک میکند و هم ریزش مو آن را مهار میکند. هم چنین به براق ماندن و تمیزی نیز کمک میکند.

شانه زدن مداوم در این نژاد باعث حفظ چربی های مفید پوست و مو میشود و روغن های طبیعی تولید شده در سطح پوست را در سر تاسر پوست بخش میکند.

موهای اطراف گوش – گردن و حتی صورت این سگ را ....

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید!

 

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : فروش سگ چاوچاو , فروش سگ پامرانین , واردات سگ , فروش سگ, نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 156 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 19:20

در تهیه غذای مناسب سگ چاو چاو باید دقت شود.

چون سگ چاو چاو مستعد اضافه وزن است و این بیشتر به دلیل سبک زندگی او است.

بنابراین در تغذیه او باید نگه داشتن وزن مناسب مدنظر قرار گیرد.

چاو چاو به دلیل داشتن موهای بلند و زیاد به رژیم غذایی خاصی نیاز دارد که بتواند به سلامت پوست و موی او کمک کند.

همچنین به دلیل این که این نژاد جز سگ های بزرگ محسوب می شود، به کالری زیادی در روز نیاز دارد.

باید در خرید مواد غذایی مناسب برای او دقت کنید.

غذای مناسب سگ چاو چاو

به چاو چاو چقدر غذا بدهیم؟ _ غذای مناسب سگ چاو چاو

چاو چاو جز حیواناتی است که حریصانه غذا می خورد و در نتیجه در معرض ابتلا به اضافه وزن است.

بنابراین بسیار مهم است که چاو چاو را به منظور حفظ وزن او در محدوده نرمال در یک رژیم غذایی سخت قرار دهید.

همچینن با توجه به این که آنها نسبت به نژادهای دیگر شیوه زندگی با فعالیت کمتری دارند، کنترل وزن آن ها بسیار مهم است.

همکاران ما در ایران چاو چاو با سابقه دیرین در امر فروش سگ چاو چاو و نژادهای دیگر، گرد هم آمده اند تا مناسب ترین نژاد را با نازل ترین قیمت در اختیار شما دوستان خوب قرار دهند.
لطفا قبل از اقدام به خرید سگ و‌ تصمیم گیری با مشاورین مجموعه ایران چاو چاو در ارتباط باشید.

نگاهی به برچسب مواد غذایی که می خرید و توجه به این موضوع که مواد غذایی مورد استفاده باید متناسب با سن سگ شما باشد مهم است.

زیرا هر فرمولی برای سن خاصی ساخته شده اند.

برخی از آنها فرموله شده برای توله سگ است، در حالی که برخی دیگر ساخته شده برای بزرگسالان هستند.

در عین حال مقدار زیادی از مواد غذایی سگ وجود دارد که برای همه سنین بی خطر است.

اما مطمئن باشید با نگاهی به مواد مغذی ...........

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید 

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 176 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 12:22

خنگ ترین نژاد سگ کدام سگ ها هستند؟

شاید جالب باشد که بدانیم خنگ ترین نژاد سگ کدام هستند و در زمانی که همه پز سگ های باهوش و زرنگشان را می دهند، کدام سگ ها برای خنگ بودن و احمق بودن شناخته می شوندو

این مرکز فروش سگ چاوچاو را انجام می دهد و جای گفتن دارد که بگوییم این سگ ها اصلا سگ های خنگی نیستند بلکه جزو سگ های لجوج و سرسخت شناخته می شوند.

 

خنگ ترین نژاد سگ – باست هوند (Basset Hound)

 

چهره‌ ای دوست داشتنی، گوش های افتاده و چشم های قرمز، سبب شده این نژاد برای خیلی از مردم دوست داشتنی باشد.

اما متأسفانه افرادی که شرایط نگهداری سگ در خانه را دارند، باید بدانند که این نژاد در دسته ی خنگ ترین نژاد سگ قرار می‌ گیرد.

ولی باست هوند حس بویایی شگفت انگیزی دارد!

این سگ ها هنگام آموزش دیدن با اولین شکست ناامید می‌ شوند و همین موضوع تربیت آن ها را دشوار می‌ کند.

 

ماستیف (Mastiff)

 

خیلی از مردم این نژاد را به عنوان “گاو نر خنگ” می‌ شناسند و متأسفانه (مثل بیگل) طبیعت سخت و آموزش ناپذیر آن ها سبب قرار گرفتن این نژاد در میان خنگترین نژاد سگ شده است.

هرچند این دسته از سگ ها مثل بقیه سگ‌ ها، هوش دارند، اما عدم تمایل آن ها به گوش دادن حرف های دیگران به آن ها برچسب “خنگ” زده است.

خنگ ترین نژاد سگ – چاوچاو (Chow Chow)

فروش سگ چاوچاو

چاوچاو یکی دیگر از نژادهای سگ های کله شق است که به دلیل سرسختی و لجاحت در یادگیری آن را در فهرست خنگ ترین نژاد سگ قرار می‌ دهند.

با این حال ظاهر بامزه این نژاد سبب شده تا به عنوان یکی از حیوانات خانگی خاص توسط افرادی که شرایط نگهداری سگ در خانه را دارند، پذیرفته شود.

فروش سگ چاوچاو در این مرکز ، زیرنظر بهترین و ماهرترین کارشناسان واردات و فروش سگ ایران چاوچاو انجام  میگیرد.

بولداگ (Bulldog)

 

بولداگ‌ها سگ های قوی و شجاع در ابعادهای کوچک هستند.

با این حال نیاز به یک صاحب صبور دارند که می‌ تواند بارها و بارها با آن ها کار کند.

در واقع بولداگ‌ ها مثل خیلی از نژادهای دیگر این لیست، نیاز به آموزش مادام العمر دارند و به همین جهت است که به عنوان حیوانی با میزان هوش پایین شناخته می‌ شوند.

 

 

برای خرید سگ های خانگی با ایران چاوچاو همراه شوید و از مشاورین مشاوره رایگان برای خرید بهترین سگ دریافت کنید.

فروش سگ چاوچاو ، پامرانین، شی هواهوا و … در این مجموعه صورت میگیرد.

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 169 تاريخ : پنجشنبه 12 دی 1398 ساعت: 16:19

سالوکی سگی است که از صاحب خود اطاعت می‌ کند. سگ نگهبان خوبی است که حالت تهاجم ندارد. نگهبان احسان است و حالت تهاجمی ندارد. آرام ، پرمحبت و وفادار است و معمولاً با یک نفر خو می‌ گیرد. تعلیمی و تعالیم آن باید حمول و محبت صورت گیرد و به دلیل داشتن اندام بسیار لاغر باید آن را از انجام کارهای خشن معاف کرد. برای کودکان پیشنهاد نمی‌شود. برای نگهداری در آپارتمان توصیه نمی‌ شود. سالوکی برای فعالیت‌ های روزانه نیاز به فضای مستخلص دارد. اما بهتر است تا در مواقع استراحت جایی درون خانه که ترجیحا گرم باشد برایش در نظر بگیرید، البته فراموش نکنید که گرمای زیاد می‌ تواند آزاردهنده باشد. سالوکی به فعالیت بدنی اضافی نیاز دارد .

فروش سگ پامرانین ، چاوچاو و … در این مجموعه با هزینه ای معقول صورت میگیرد . برای دریافت جزئیات بیشتر با ما در تماس باشید.

سگ منشا بیگل

بیگل‌ ها‭ ‬کنجکاو‭ ‬و‭ ‬باهوش‭ ‬هستند‭ ‬و‭ ‬قطعا‭ ‬شما‭ ‬را‭ ‬سرگرم‭ ‬خواهند‭ ‬کرد‭. ‬این‭ ‬نژاد‭ ‬پر‭ ‬سرو‭ ‬صدای‭ ‬دوست‭ ‬داشتنی‭ ‬حدود‭ ‬۱۴‭-‬۱۲سال‭ ‬طول‭ ‬عمر‭ ‬دارد‭. ‬به‭ ‬خاطر‭ ‬حس‭ ‬قوی‭ ‬بویایی‭ ‬خود‭ ‬بیگل‌ ها‭ ‬اشتیاق‭ ‬شدیدی‭ ‬به‭ ‬غذا‭ ‬خوردن‭ ‬دارند،‭ ‬در‭ ‬نتیجه‭ ‬باید‭ ‬مراقب‭ ‬باشید‭ ‬بیش‭ ‬از‭ ‬اندازه‭ ‬غذا‭ ‬نخورند‭. ‬اضافه‭ ‬وزن‭ ‬از‭ ‬طول‭ ‬عمر‭ ‬هر‭ ‬نژادی‭ ‬می‌ کاهد.

 

سگ ویپت

بهترین راه تحصیل ، پرورش همراه با بازی و دویدن می‌ باشد. دلبستگی محاسن با کودکان دارد اصولاً سگ تمیزی است و نگهداری از آن ساده می‌ باشد. این منشا سگ نسبت به سرما حساسیت دارد و پیشنهاد می‌ شود که در فصل زمستان لباس گرمی برایش تهیه کنید. برای زندگی در آپارتمان مناسب می‌ باشد به شرطی که در طول روز به او اجازه فعالیت بدنی کافی داده شود. اصولاً در داخل خانه آرام است و یک حیاط کوچک مکان مناسبی را برایش فراهم می‌ کند.

ویپِت نژادی داهی ، سرزنده ، بامحبت ، شیرین و مطیع است. در در خانه آرام می‌ باشد. نباید تحت آموزش‌ های خیلی سخت و خشن قرار گیرد چرا که این منشا چه از دیدگاه روانی و چه از وضع گنجایش فیزیکی بسیار حساس است. بهتر است بدانید مرکز فروش سگ چاوچاو ، پامرانین و … علاوه بر فروش سگ های خانگی به فروش سگ های شکاری هم می پردازد .

سگ‌ های شکاری – سگ هاسکی

سگ‌ های شکاری

اگرچه انرژی زاید خصوصاً در تولگی دارد اما سگ سربراه و مطیعی می‌ باشد. تماس بخشش با کودکان دارد. بسیار کم پارس می‌ کند بنابراین دیدبان منت نمی‌ باشد. استعداد نوع پروری در آموختن دارد اما این کار را باید با صبر و حوصله انجام داد چراکه هاسکی می‌ تواند گاهی خلق کله شق شود. اگر بیکار بماند خیلی زود حوصله اش سر می‌ رود. از تنهایی بیزار است .....

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 165 تاريخ : چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت: 15:29

فروش سگ پامرانین سالم ، سگ پامرانین با قیافه بامزه و خندان و خز پفکی و پرپشت و دم برگشته اش یکی از نژادهای سگ محبوب در ایران هست.

تو ایران اونا از روی ظاهرشون اون ها رو به سگ پامرانین خرسی و روباهی تقسیم بندی می کنن!

سگ پامرانین امروزی با این که جثه خیلی کوچیکی داره، از اجداد بزرگ و سورتمه کش اش توی قطب به وجود اومده و تاریخچه ی دراز و خیلی خیلی جالبی داره.

از اونجا که این سگ ها بسیار باکزه و جالبن ، تقاضا برای فروش سگ پامرانین سالم بین دوستداران حیوانات خانگی بیشتر شده و ما در تلاشیم شما رو بیشتر با این سگ های دوست داشتنی آشنا کنیم.

خرید سگ پامرانین

انواع سگ پامرانین خانگی

سگ پامرانین خرسی

به پامرانین هایی گفته می شه که پوزه کوتاه تر، چهره خندان تر و مو هایی پرپشت تر و به اصطلاح پرورش دهنده ها تپل تر دارن.

سر پامرانین خرسی گرد تر و چشم هاشون به هم نزدیک تره.

سگ پامرانین روباهی

پامرانین روباهی پوزه کشیده تری داره و چهره اش جدی تر هست.

گوش های تیز و صورت کشیده ویژگی های دیگه این سگ هستن

از اونجایی که پامرانین ها از نسل سگ های اشپیتز به  وجود اومدن، خیلی از وارد کننده ها سگ میکس اشپیتز ژاپنی و پامرانین رو به اسم پامرانین روباهی با قیمت های بالا می فروشند.

قیمت سگ پامرانین

سگ پامرانین در ایران جزو سگ های گرونقیمت به حساب میاد و بسته به اینکه ظاهر هر توله پامرانین چقدر بانمک باشه، بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومن روی اون قیمت گذاری می کنن.

فروش سگ پامرانین در ایران رایجه و یکی از فعالیت های اصلی پت شاپ ها به شمار میاد.

اینکه چه سگی واقعا چه قیمتی داره متاسفانه کاملا بستگی به ۲ تا فاکتور داره:

تقاضا برای اون سگ و اون نژاد چقدر در بین مردم زیاده
سگ بین چندتا واسطه دست به دست شده تا به شما فروخته بشه.

خیلی مواقع شما با یه فروشنده سگ تماس می گیرین و اون سگی که شما می خواین رو نداره و خودش از واسطه ای می گیره که خود اون واسطه از یه واسط دیگه یا پرورش دهنده سگ گرفته.

برای خرید سگ پامرانین با ما تماس بگیرین و بدونین که برای دریافت جزئیات بیشتر میتونین با کارشناسان مرکز فروش سک پامرانین در ارتباط باشین.

فروش سگ پامرانین در ایران چاوچاو

ایران چاچاو یکی از مراکز های فروش سگ پامرانین سالم در تهرانه که به شما کمک می کنه اون چیزی رو که مدنظر دارین داشته باشین.

واردات و فروش سگ پامرانین در این مجموعه زیر نظر متخصصین و کارشناسان انجام میگیره و کیفیت و رضایت مشتری همیشه مد نظر ماست.

تماس با ایران چاوچاو

 

 

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : فروش سگ پامرانین, نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 157 تاريخ : سه شنبه 10 دی 1398 ساعت: 13:04

تاریخچه سگ نژاد پامرانین‌ به نژادهای قدیمی اشپیتزها از کشورهای دوردست شمالی برمی گردد.

نزدیکترین نژاد مربوط به پامرانین Norwegian Elkhound و Schipperke ، اشپیتز آلمانی و اسکیموی آمریکایی و دیگر اعضای اشپیتزها هستند.

همه آنها با چهره سه گوش، گوش‌های ایستاده و پوشش ضخیم خزمانندشان مشخص می شوند.

اوایل پامرانین ها وزنی حدود ۱۳ کیلوگرم داشتند.

برای اشنایی با تاریخچه سگ پامرانین در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تاریخچه سگ پامرانین

سگ پامرانین به عنوان سگ بزرگ سورتمه در قرن شانزدهم استفاده می‌شد.

اما با گذر زمان در قرن نوزدهم کارش تغییر کرد و اندازه‌اش کوچک‌تر شد.

به همین دلیل شخصیت این نژاد شبیه به سگ‌های بزرگ است.

این‌ نژاد در گروه سگ‌های عروسکی و سرگرم

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

 

 

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : فروش سگ چاوچاو , فروش سگ پامرانین , واردات سگ , فروش سگ, نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 9 دی 1398 ساعت: 21:26

معرفی ۵ تا از نژادهای مطرح سگ های آپارتمانی

اگر دنبال بهترینسگ های آپارتمانی برای نگهداری هستید، این مقاله را نباید از دست بدهید.

انسان‌ ها نیازها و احتیاجاتی دارند.

هر یک از ما به طریقی خواستار چیزی هستیم و از کاری که برای رسیدن به خواسته‌ مان باید انجام بدهیم تردیدی نداریم.

این حقیقت ساده در تمام جنبه‌ های زندگی ما صدق می‌ کند، حتی در قبول سرپرستی یک سگ.

این مقاله شما را با این نیازها اشنا می‌ کند و همدم و همراهی از جنس سگ‌ ها را به شما معرفی می‌ کند که بی‌ قید و شرط دوست‌ تان خواهد داشت.

علارغم باور عمومی که همه فکر می کنند مهم ترین نکته سگ خانگی و آپارتمانی اندازه آن است، میخواهیم چند نکته مهم دیگر نیز به نکته اولیه اضافه کنیم.

رفتار و خلق و خو، تعداد پارس کردن و انرژی پایین از مزیتهایی است که می توان برای گروه بهترین نژادهای سگ خانگی نام برد.

این را هم اضافه کنیم که فروش سگ چاوچاو، پامرانین و … در این مجموعه انجام میگیرد.

سگ های آپارتمانی - سگ پامرانین

سگ پامرانین یک سگ کوچک، زیبا و لوکس است.

اجداد او سگ های قطبی و بزرگی بوده اند.

تاریخچه این نژاد، طولانی و فوق العاده جالب می باشد! فروش سگ پامرانین در این مجموعه انجام میگیرد و شما میتوانید با تماس با ما از بقیه جزئیات مطلع شوید.

پامرانین سگ پرانرژی و سرحالی است که عاشق پیاده روی و پارک رفتن است.

ولی بطور کلی نیازی به خانه بزرگ حیاط دار ندارد و در آپارتمان هم به شرطی که گاهی بیرون برده شود تا انرزی اش تخلیه شود، راحت است.

پامرانین به گرما و رطوبت حساس است و سریع گرمازده ........

 

مطالعه ادامه مطلب (کلیک کنید)

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : فروش سگ چاوچاو , فروش سگ پامرانین , واردات سگ , فروش سگ, نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 8 دی 1398 ساعت: 13:17

چرا سگ بالا میاره

چرا سگ بالا میاره - گاهی اوقات سگ ها به دلایل نسبتا سودمندی استفراغ می‌کنند. مثلا برای خارج کردن چیزی که نباید می خوردند. اما گاهی هم استفراغ سگ نشانه یک وضعیت سلامت جدی است. از وارد شدن ضربه به سر و مسمومیت گرفته تا سرطان پانکراس و انسداد دستگاه گوارش.

با ایران چاوچاو همراه باشید!

استفراغ در سگ ها در اثر انسداد روده

اگر استفراغ حاوی خون قرمز باشد (یا اغلب درون آن ماده ی تیره ای دیده شود ) نشانه ای از خون ریزی داخلی سگ شماست (در دهان و یا روده) و به مراقبت های شدید پزشکی نیاز مند می باشد. همچنین استفراغی که اثری از شکل مدفوع و یا بوی مدفوع را داشته باشد به مراقبت فوری پزشکی نیاز مند است ، زیرا نشانه ای از بروز انسداد روده می باشد.
اغلب استفراغ به صورت یکباره از گلو خارج می گردد ، اما اگر شما مشاهده کردید که سگ در این مواقع مقاومت می کند و یا خروج آن همراه با درد زیادی است نشانه ی وجود انسداد در نقطه ای از بدن سگ می باشد .

چرا سگ بالا میاره - در اثر نفخ

هنگامی که سگ شما مدام استفراغ کند اما هیچ چیزی تولید نگردد ، مخصوصا اگر این عملیات در حالی باشد که شکم حیوان متورم شده و با درد همراه باشد ، معمولا نشانه ی نفخ است ( یک بیماری تهدید کننده و خطرناک )که نیاز به فوریت پزشکی دارد. اما اگر مطمین شدید که سگ شما سالم است و با این فرض گاهی اوقات دچار حالت تهوع شد امری طبیعی به شمار می آید .

پیشگیری از اسهال و استفراغ

خود داری از تغییر ناگهانی جیره ی غذایی سگ ها
عدم استفاده از پس مانده های غذایی برای سگ ها
عدم اجازه به سگ برای بازی کردن با اشیاء کوچکی که احتمال بلعیدن آن ها توسط سگ شما وجود دارد.
از دادن استخوان طیور ( و یا استخوان دنده ) به سگ ها خود داری کنید.
به سگ خود اجازه ندهید که در حوالی خانه ی همسایه پرسه بزند ، به دلیل این که احتمال این وجود دارد که به سراغ سطل آشغال آن ها نیز برود.
به صورت مرتب یا مکرر نمونه ای از مدفوع سگ را جهت آزمایش و با هماهنگی نزد دامپزشک ببرید.

 

 

خدمات ما:

فروش سگ چاوچاو

فروش سگ پامرانین

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : فروش سگ چاوچاو , فروش سگ پامرانین , واردات سگ , فروش سگ, نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 145 تاريخ : چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت: 12:05

سگ های بی مو ( حداقل ریزش مو )

سگ های بی مو – بهترین سگ آپارتمانی همیشه نژاد های پا کوتاه به حساب نمی آیند زیرا اکثر پاکوتاه ها مشکلات ریزش مو دارند همچنین بسیار پر سر و صدا و بازیگوش میباشند. اما سگ ها همیشه بهترین دوست انسان بوده و هستند، و میتوانند عشق و محبتی که به آن نیاز دارید را به شما بدهند. ما پند تا از سگ ها را با کمترین حد ریزش مو در وب سایت رسمی پت لاور به شما معرفی می کنیم.

این را هم در نظر داشته باشید که این مجموعه به فروش سگ پامرانین ، چاوچاو می پردازد که برای دریافت جزئیات بیشتر کافیست با ما تماس بگیرید.

پاگ بهترین سگ آپارتمانی

نژاد پاگ یکی از بهترین سگ آپارتمانی است که شما می توانید خریداری کنید و با صورت زیبا و خاص خود دل هر شخصی را می برد. این سگ ها به دلیل شیطنت و ریزش مو کم در بین آپارتمان نشین ها بسیار محبوب است همچنین با کودکان رابطه خوبی برقرار می کند. تنها مشکل این نژاد خر خر کردن آن است که به دلیل دماقش ممکن اسن مشکلات تنفسی پیدا کند پس در هوای گرم آن ها را به پیاده روی نبرید.

مطالب مرتیط

یورکشایر تریر

D9InQ0LTSfinWCEIocoTOQ 624x332 سگ های بی مو

یکی دیگر از نژادهای محبوب که با وجود بدن مودارش ریزش موی اندکی دارد. گرچه موهای بلند آن باید شانه شود اما کم تر ریزش می کند و می توانید آن را در اندازه بلند یا کوتاه نگه دارید. این سگ کوچک به عنوان یک سگ کوچولوی دوست داشتنی محبوب است.

سگ های بی مو – گری هوند ایتالیایی

سگ ایتالیایی گری هوند یکی از سگ هایی است که به نگهداری اندکی نایز داشته، ریزش موی کمی داشته و اصلا لازم نیست مویش را شانه کنید. آن ها موهای بسیار کوتاه داشته و گاهی در زمستان به پتو نیاز دارند تا گرم شوند.

پودل

SGGXvtwWSP6nMIVuMhj3qg 624x351 سگ های بی مو

پودل ها (برخلاف اغلب نژادهای دولایه) یک لایه خز دارند که کمتر ریزش می کنند. در حقیقت این سگ ها حساسیت زا نبوده و به همین دلیل در تولید نژادهای حساسیت زدا نقش دارند. چه به دنبال یک سگ کوچک باشید چه بزرگ، تمام انواع پودل ریزش موی اندکی دارند.

پودل ها به سه دسته استاندارد، مینیاتوری و عروسکی تقسیم می‌ شوند.
تمامی گونه‌ های پودل، باهوش و چابک هستند. پودل ها خوب تربیت می‌ شوند و معمولاً رفتاری متین و باوقار دارند و این نژاد کوچک و محبوب از سگ به پیاده‌روی منظم نیازمند است.
پودل ها مو های فری دارند که به منظور حفظ سلامتشان باید دائم آراسته شوند. باید توجه داشت که اگر موهای پودل بلند نگه داشته شود، به جهت پیشگیری از گره خوردنشان، شانه زدن روزانه مو ها به شکلی که تقریباً تا سطح پوستی برسد لازم است. بسیاری از صاحبان پودل تمایل دارند که موهای سگ خود را کوتاه نگه دارند که در این صورت باید مو ها، یک‌بار در هفته شانه زده شوند؛ هم‌چنین باید توجه داشت که بهتر است موی پودل ها هر ۴ تا ۶ هفته یک‌بار کوتاه، پیرایش و پس از آن شسته شود.

 

 

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : سگ چاوچاو , فروش سگ چاوچاو , قیمت سگ چاوچاو , فروش سگ پامرانین , نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 145 تاريخ : سه شنبه 3 دی 1398 ساعت: 12:23

سگ کاکل دار چینی

 

دو نوع از این نژاد در جهان وجود دارد؛ یک دسته از آن ها به طور کلی مو ندارد و دیگری دارد. اما هر دو نمونه دارای کاکل هستند که باعث بامزه شدن چهره این سگ ها می شود.

مدل مودار این سگ ها به نام «پادِرپاف» شناخته می شوند. خیلی عجیب است که مدل های بدون موی این سگ ها می توانند یک لایه موی پرپشت داشته باشند و این مساله به ژن آن ها بستگی مستقیم دارد. در این حالت نمی توان تفاوتی میان دو نمونه مختلف این نژاد قایل شد. تنها وجه تمایز آن ها در این است که سگ های بی مو، فقط یک لایه مو خواهند داشت اما پادرپاف ها، دولایه مو دارند.

از دیگر تفاوت های عجیب این دو مدل این است که سگ های بدون مو دندان آسیاب کوچک ندارند.

در آخر هم لازم است یادآوری کنیم که سگ کاکل دار چینی به کشور چین تعلق ندارد و گمانه زنی می گردد که ریشه این نژاد به قاره آفریقا می رسد.

اینکا ارکید پِروئی (Peruvian Inca Orchid)

با اینکه نام ارکیده را با خود یدک می کشد، اما این حیوان ۱۰۰ درصد یک سگ است و مانند نژاد شولو، مو ندارند. مانند نژاد همسایه شمالی خود، نژاد ارکیده نیز توسط سرخپوستان قبیله اینکاها مورد پرستش قرار می گرفتند. اما پیشینه این سگ به پیش از تمدن ایناکاها بر می گردد.

تصویر سگ ارکیده پِروئی در تصاویر هنری ۷۵۰ سال پیش از میلاد مسیح به چشم می خورد.

بر اساس باور عمومی مردم پرو، بغل کردن سک ارکیده خاصیت درمانی دارد و می تواند به رفع دردهای معدوی کمک کند. متاسفانه نسل این سگ در حال انقراض است. در حال حاضر فقط یک روستای کوچک در کشور پرو این نژاد را زنده نگه داشته اند.

این سگ ها، تربیت پذیر هستند اما باید از سنین جوانی آموزش های لازم به آن ها داده شود. برای پیشگیری از آفتاب سوختگی، اکنه و خشکی پوست نیز لازم است همیشه حمام کرده و لوسیون های لازم روی تنشان مالیده شود.

خدمات ما

فروش سگ چاوچاو

فروش سگ پامرانین

سگ های عجیب – پولی (Puli)

سگ های پولی بیشتر برای موهای بافت همانند و بلند خود شهرت دارند که شبیه یک گلوله کاموای بزرگ و در هم تنیده به نظر می رسد. کسی هنوز نمی داند ریشه پولی ها به کجا می رسد و زمان شکل گیری این نژاد کی بوده. تنها مدرک تاریخی موجود در مورد پیشینه این نژاد این است که در زمان رم باستان نیز حضور داشته و به این ترتیب، باید گفت بیش از ۶ هزار سال قدمت دارند.

گفته می شود نژاد پولی حدود ۲ هزار سال پیش در آسیا یافت شده و یکهزار سال پیش به مجارستان معرفی شد. مجاری ها استقبال بسیار خوبی از این سگ داشته و از آن برای محافظت از گله گوسفندان استفاده می کردند. بد نیست بدانید که سگ های درشت هیکل پولی در این کشور با نام کومندور شناخته می شوند که بومی مجارستان نیز محسوب می گردند.

صاحبان سگ های پولی، موهای ضخیم و بافت همانند این حیوان را آراسته و تمیز نگه می دارند. آن ها هر چند وقت یکبار سگ ها را اصلاح می کنند زیرا رشد موها گاهی زیاد شده و ممکن است روی زمین کشیده شود.

این نژاد سگ بسیار باهوش است و به توجه و تحرک زیادی نیاز دارد.

برگاماسکو (Bergamasco)

این نژاد سگ با موهای بلند و ترسناکی پوشیده شده، اما نه موهایی که به شکل طناب باشد بلکه موهای بلندی که به شکل نمد است. برگاماسکو ها سه نوع پوشش مختلف دارند که واقعا ضخیم است و به راحتی هم در هم گیر می کند. مو ها از ستون فقرات شروع شده و به دو طرف سرازیر می شوند.

برگاماسکو قطعا یکی از عجیبترین نژادهای سگ است، اما آن ها با این موهای شلخته و درهم متولد نمی شوند. آن ها با موهای نرم و نازک و کوتاهی به دنیا می آیند که در نهایت کلفت و پر و نمدی می شود. به همین دلیل این نژاد سگ این قدر منحصر به فرد به نظر می رسد.

 لاگوتو رومانولو (Lagotto Romagnolo)


این سگ بسیار منحصربه فرد است و موهای بلند فر و پشمالویی دارد. آن‌ها پوشش دولایه دارند که نیاز است دائما مرتب و هرازگاهی کوتاه شود. سگ‌های لاگوتو رومانولو استعداد خاصی در جستجوی ترافل دارند. آن‌ها یک نژاد فوق العاده سگ و به طور کلی سالم هستند و از راه رفتن و بازی کردن با صاحبشان لذت می‌برند. این نژاد بسیار باهوش هم است و به سادگی تربیت می‌شود.

 

واردات و فروش سگ در مجموعه ایران چاوچاو انجام می گیرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر ، همین حالا با ما تماس بگیرید.

واردات انواع نژاد سگ...
ما را در سایت واردات انواع نژاد سگ دنبال می کنید

برچسب : فروش سگ چاوچاو , فروش سگ پامرانین , واردات سگ , فروش سگ, نویسنده : نگاه نو iranchowchow بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 13:20